piątek, 28 grudnia 2012

Hallo!

Cześć. Założyłam bloga, choć nie jestem pewna, czy wytrwam w blogowaniu. Miałam już wiele blogów o tematyce fashion, ale tak naprawdę dopiero teraz czuję, że do tego dorosłam. Myślę, że jestem gotowa, by zacząć robić coś w tym kierunku. Rozwijać się i moją modę w jak najlepszym kierunku.
Może coś o mnie? Jestem Paulina, mam 15 lat, uwielbiam pisać opowiadania, rysować, czytać książki, śledzić trendy modowe... Nie jestem jakąś niezwykłą osobą, nie potrafię o sobie napisać zbyt wiele. Wszyscy wiemy, że najtrudniej jest ocenić własną osobę. Skończę więc na tym. Od jutra prawdopodobnie zacznę dodawać moje outfity. Muszę dodać, że niestety - nie będę w stanie dodawać postów codziennie, z powodu obowiązków szkolnych i braku czasu na robienie zdjęć, ale jeśli nadejdzie taka możliwość, to będę to nadrabiać. Nic nie obiecuję, ale postaram się pisać co tydzień.


Brak komentarzy: