niedziela, 13 stycznia 2013

Dont wake me up

Polski:
Weekend uważam za udany. Znalazłam CUDOWNĄ sukienkę na bal, który będzie za tydzień. Nie mogę się doczekać, aż zobaczycie mnie w niej, w moich butach i fryzurze :) fotki już za tydzień. Już niedługo dojdzie moja paczka-prezent nastygal, nie mogę się doczekać, mam naprawdę kochanego chłopaka!:) Dzisiejsza stylizacja nie jest jakaś "szałowa", ale wybaczcie mi - jest niedziela, brak siły na cokolwiek, a mam naprawdę masę nauki. Mam nadzieję, że mimo wszystko przypadnie Wam do gustu.

English: 
This weekend was great. I found PERFECT dress for my "prom". It will be next week on Sat. I just can't wait to show you this dress, my shoes and hairdress :) photos will be here in previous week. 
I think in next two weeks my parcel from nastygal will arrive. This is present from my boyfriend<3 
Todays outfit isn't stanning. Sorry. Its sunday, and I'm tired of studying and so on.. I have a lot of homeworks.. anyway - I hope you will like it.





jacket - Roxy
jeans jacket - forever 21
shirt - bershka
skirt - brandy melville
socks - calzedonia
shoes - kupiłam je gdzieś w Rzymie / I've bought it in Rome



Brak komentarzy: