czwartek, 7 marca 2013

Do it all by yourself

Cześć! Jak u Was? U mnie wspaniale. Pogoda za oknem jest idealna. Szkoda tylko, że przez następny tydzień znów będzie padał śnieg.. no cóż; Dawno nie byłam na zakupach. Bardzo za tym tęskniłam, ale ostatnio kompletnie nie mam czasu. Jedyne zakupy, do jakich się ograniczam, to te internetowe... W środę wpadłam na chwilę do H&Mu, dosłownie na 5 minut. W ręce od razu wpadła mi ta sukienka, która kosztowała... jedyne 40 zł! Pomyślałam - dlaczego nie? Tak więc mój zbiór sukienek/spódniczek/legginsów we wzorki szybko się powiększa, no ale cóż. Można powiedzieć, że od wszelakich wzorków na ciuchach się uzależniłam :) Bardzo polecam 'ciuchy we wzorki', szczególnie te od firmy Brandy Melville. Tworzą cuda. Przepraszam z góry za mój czerwony nosek na zdjęciach, ale ostatnio trochę się podziębiłam. Przez cały tydzień chodzę z zawalonym nosem i zmienionym głosem. Mam tego po dziurki w nosie. Ale jakoś to przeboleję! :)


Hi! How are you? I'm good. The weather is great! I'm sad, because in next week there going to be some snow..again; I wasn't on real shopping for a looong time ago.. I'm just fu... missed it. I've just bought this dress in H&M. And I was in the shop only for 5 minutes, in break between school and extra classes. So.. I found this lovely dress for only 40 zł (9,66EUR !!). I'm sooooo happy! I love leggins/dresses/skirts in any kind of patterns. I've get crazy on patterns. Yee. Ok. I'm just going to go.. Ohh! One more thing - sorry for my red nose (i'm kinda like Red Nose Raindeer). I'm get a cold a week ago and I still can't get through it. :( anyway... Bye, guys!


dress - H&M


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

prześliczna sukienka ; )