czwartek, 31 stycznia 2013

No time to sleep / TROPICAL ISLAND


Cześć. Wczoraj relaksowałam się w Tropical Island w Niemczech. Ta sztuczna „wyspa” to świetne miejsce, i człowiek po prostu nie może się tam nudzić! W dodatku można poczuć się jak na wakacjach. Szczególnie wieczorem gdy zachodzi słońce, a nas oświetlają tylko światła basenów, barów i sklepów. Chodząc po obiekcie zatęskniłam za tropikami, Wyspami Kanaryjskimi i innymi. No cóż, najwidoczniej wszyscy musimy poczekać na wakacje! Co do outfitu – nie jest on jakiś piękny, po prostu ubrałam sukienkę (prezent od mojego chłopaka), nie zważając na dodatki, buty, torebki i inne. Totalnie się wyluzowałam, nie myśląc o reszcie świata. Mam nadzieję że ja w sukience Nasty Gal się Wam spodobam hehe ;) Miłego dnia!

Hello. Yesterday I’ve visited Tropical Island in Germany. This fake “island” is perfect place to relax, feel like on holiday. You just can’t feel bored in there! In the evenings the sun gets down, and  “island” looks even pretty, its all in lights of restaurants etc. When I was there, I was missing Canaries Islands! Tropical Island is similar to those islands, so when I was walking in there, I kinda feeled like in Canaries Island. Let’s go back to the outfit – here I’m wearing only white dress from Nasty Gal (my bf bought it for me, thanks xx). I didn’t care about accesorises, shoes, purses etc. Relax. Nothing else matters. Hope everyone will like me in this dress, hehe ;) Enjoy your day!

follow my blog - link
follow me on instagram - http://instagram.com/stojkaaa/
follow me on lookbook - http://lookbook.nu/pralinczi












my legs :)

ice cream



my sister lying, reading magazines. relax

heres photo of this place <3



dress - NASTYGAL
photos - my sister/me




Brak komentarzy: