niedziela, 20 stycznia 2013

Tonight we are young

Polski:
Cześć. Wczoraj brałam udział w balu. Było słodko, świetnie, super! haha! Moje stopy bolą przez wysokie buty (13 cm!!!),miałam je przez 6h na nogach :D mimo wszystko - była to bardzo fajnie. Jutro planuję dalszą rehabilitację, bo niedawno coś stało się z moimi plecami :(

English:
Hi. Yesterday I was taking part in 'prom'. It was cute,cool, super sweet haha :) My legs are in pain, because of 6 hours on 13cm shoes :D but it was fun anyway. Enjoy photos! :) 




dress Mohito 
bracalet Glitter
ring Swarovski

3 komentarze:

mafalda. pisze...

amazing photos! You look so sweet! <3
x

www.be-your-own-hero-now.blogspot.pt

Oliwka pisze...

Haha ja też po pierwszej imprezie w nowych, 12 cm butach miałam zmasakrowane palce :D Ale przeżyłam i rozchodziłam buty także sukces zaliczony :D Obserwujemy?

mrs-paula pisze...

jasne! :)