wtorek, 25 czerwca 2013

Warning! Dangerous dog!

Hej! Jak tam u Was? U mnie OK. W zeszłym tygodniu byłam w trójmieście z rodzinką. Było tak wspaniale! Dowiedziałam się wielu rzeczy o mojej przyszłej profesji - stomatologii. Czuję, że to jest coś dla mnie. Ten tydzień jestem zabiegana i zdenerwowana rekrutacją, ale za tydzień będę już po... w piątek koniec szkoły, koniec gimnazjum - rozpoczynam całkiem nowy, INNY etap. Jest to coś ekscytującego ale również przerażającego - ta niepewność, czy się dostanę czy nie. Ale będzie dobrze. MUSI BYĆ! Nie przyjmuję do siebie innej opcji :) notkę piszę na szybko, gdyż bardzo się spieszę - jestem umówiona z przyjaciółką, a za 25 minut autobus, na którego się nie przyszykowałam... hehe. Także dodaję tylko link z lookbooka. Ja z moim piskiem, Chuckiem, który robi furorę na ulicach! KISSES!


Brak komentarzy: