niedziela, 30 czerwca 2013

HOLIDAYS!!

POLSKI

Witajcie! Dla mnie zaczęły się właśnie wakacje. Wprawdzie nie są tak zbawcze jak to zwykle bywa - nadal czekam na wyniki i siedzę z tego powodu jak na szpilach. Poza tym moja siostra właśnie zdała maturę, i wszyscy się denerwujemy, czy zda na medycynę. Dzisiejszy post piszę po to, by podzielić się z Wami zdjęciami z ostatniego tygodnia. A był to bardzo ciekawy i intensywny tydzień! Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten post! :)

ENGLISH

Hallo! Holidays are here! Yep. Since friday I have free time... for 2 moths. It's not that easy - I'm changing school, and in Wensday I'll know, if I'll get to my dream school or not. Stressed. Also - my sister trying to get to medical studies. And it cost all of us so much stress... she just NEED to get there... Today I'm writing cause I want to share with you photos from this week. it was pretty exiting, yeah..hope you like it :)



Na ogrodzie urodziły się trzy jeże! Od tygodnia sobie chodzą, ale coś dzisiaj ich nie widzę :(
that cute animal living now on our garden, that's so sweet! But today they're gone :( 

Ja z przyjaciółkami.
Me with my gurls.

a tutaj ja z koleżanką z klasy, ostatnie śłitfocie w lustrze w starej szkole..
And here - me with school mate in my old school - the last selfie in school mirror.. :c

czytam sobie książekę na ogrodzie (mam takie wspaniałe łóżeczko.. <3 ) 
reading books in my garden (i have a biiiiig bed in there..<3)

Brak komentarzy: