środa, 3 lipca 2013

All the hipsters stuff

Cześć! W zasadzie, to chciałam przywitać Was ciekawszymi zdjęciami w wydaniu tego outfitu (chciałam stworzyć coś z deską i zachodzącym słońcem) no ale cóż. Jest to "mój" dzień. Dostałam się do wymarzonego liceum, więc postanowiłam też opublikować coś z zakupów. Jak Wam minął środek tygodnia? Mi cudownie! Byłam ze znajomymi w parku, kąpałyśmy się w fontannie (za co zostałyśmy pogonione przez ochronę..), byłyśmy na bardzo niezdrowym jedzeniu w KFC, a potem razem z moją rodziną robiliśmy pyszne gofry handmade z malinami i borówkami z ogrodu. Mmm! Ruszamy do outfitu :)

Hi! I wanted to public this outfit in different way - i have a vision me on a skateboard, and the sunset.. but yeah.. im so happy cause my dream school message me, that I'm in this school. So wanted to celebrate my happiness, and yeah, my photographer is on the holidays so.. How's your day? Mine - cool! I was in park with my friends. We were splashed in fountain (bodyguard wanted to take us to the jail haha!), we were in KFC for fastfood, and in the evening I was making waffles with rasberries and blueberries... mm.. i cant get over it! Let's go to the outfit!




Brak komentarzy: