piątek, 19 lipca 2013

#JEMERCEDAUDIORIVER

Witajcie, kochani! Jak mijają Wam te upalne dni? Moja połowa miesiąca wakacji była wręcz idealna - siedziałam u znajomych w Londynie, a konkretnie w Reading. Cudowna miejscowość z urokliwymi parkami, budynkami...Idzie się zakochać! I to nie tylko w okolicy ;) W trakcie mojego świetnego pobytu w Anglii obkupiłam się w tamtejszych sklepach. Niskie ceny i wreszcie ORYGINALNOŚĆ! Rzeczy, których nie znajdziemy w Polsce. Tak więc stworzyłam pierwszy outifit z nowymi zdobyczami, a ponieważ spodobał mi się konkurs organizowany na blogu jemerced pomyślałam sobie - a czemu nie spróbować by moich sił? Tak więc ubrałam się "streetowo i wakacyjnie". Obowiązkowo w nowych Nike Blazer, w których jestem zakochana. Kupilam je po niezwykle okazyjnej cenie. Nie będę Was zamęczać długą notką a przejdę do zdjęć. TRZYMAJCIE KCIUKI, KOCHANI! :)










bra hollister
vest orimark
shorts zara
Shoes nike
Jawallery h&m





Brak komentarzy: